fotó: ENV
GYÖNGYCICA - Bead-cat - Perlenkatze
ENV - gyöngyékszer - bead jewelry - Glasperlenschmuck

2009. december 14., hétfő

Kitűzők

Kaptam két nagy kitűző alapot és szabad kezet a munkához, hogy készítsek egy barna meg egy sötétkék kitűzőt. Nem hétköznapi darabokat akartam kreálni, hanem olyat, amit mindig viselhet az ember sálakhoz, kabáthoz, vagy táskán mivel úgy gondolom, hogy a gyöngy kitűző is lehet az öltözködés méltó kiegészítője, nem csak egy nagy színes művirág.


A barnának rögtön egy virágokkal teli faág jutott eszembe (ha már virág :), melyet delica japán gyöngyből készítettem el. Így jól mutat rajta, ahogy eltűntettem a rugóként szolgáló karikát a kitűző alapon.


A sötétkéknél fontos volt, hogy a kék minél több árnyalatával dolgozzam, ne legyen egyhangú. Hogy jobban kiemeljem a kék színt, sötét kékes-hematit gyöngyöt is használtam, melyek közé bab alakú is került. A nagy átlátszó rombusz- és telt üveggömbök hatásosan zárják le a függőket.

2 megjegyzés:

  1. ezek gyönyörűek és szerintem nagy ötlet :D

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! :) Igen, kár hogy csak keveseket hoz lázba egy kitűző. Pedig elkészíteni is nagy élmény.
    ENV

    VálaszTörlés